Midsommarafton!! đžđȘđ€đžđȘ Det Ă€r nĂ„got alldeles speciellt med denna afton. Ă gĂ„rdagen var inget undantag. Ljuvligt vĂ€der bidrog sĂ„klart och de planer vi hade, kunde fullföljas. đđŒ
Promenad till Hulu berg och det var varmt đ men extra gott att inta sittbĂ€nkarna vid utsiktsplatsen. Bubbel (och vatten) och jag och Jonas hade gjort tunnbrödsrullar med rĂ€kgoja med smak av pepparrot. Mums!đ„
VÀlbehövligt bad nÀr vi kom Äter till Solbacka. Underbart. Go lunch med fÀrskpotatis, sill, lax o köttbullar. SÄ gott.
Vi satt och njöt utomhus hela eftermiddagen, tog en promenad i kvarteret. Alltid sÄ mysigt att gÄ en runda och lyssna pÄ festerna och firandet som pÄgÄr.
Trodde inte vi kunde bli hungriga igen men senare pÄ kvÀllen grillade vi och nÀr det blivit lite mörkare Ät vi godaste tÄrtan som Susanne fixar!
Tacksam för goda vĂ€nner! â€ïž












LĂ€mna en kommentar