Midsommarmagi! 🇾đŸ‡Ș🌟🇾đŸ‡Ș

Midsommarafton!! 🇾đŸ‡ȘđŸ€—đŸ‡žđŸ‡Ș Det Ă€r nĂ„got alldeles speciellt med denna afton. Å gĂ„rdagen var inget undantag. Ljuvligt vĂ€der bidrog sĂ„klart och de planer vi hade, kunde fullföljas. đŸ™ŒđŸŒ

Promenad till Hulu berg och det var varmt  😅 men extra gott att inta sittbĂ€nkarna vid utsiktsplatsen. Bubbel (och vatten) och jag och Jonas hade gjort tunnbrödsrullar med rĂ€kgoja med smak av pepparrot. Mums!đŸ„‚

VĂ€lbehövligt bad nĂ€r vi kom Ă„ter till Solbacka. Underbart.  Go lunch med fĂ€rskpotatis, sill, lax o köttbullar. SĂ„ gott. 

Vi satt och njöt utomhus hela eftermiddagen, tog en promenad i kvarteret. Alltid sĂ„ mysigt att gĂ„ en runda och lyssna pĂ„ festerna och firandet som pĂ„gĂ„r. 

Trodde inte vi kunde bli hungriga igen men senare pĂ„ kvĂ€llen grillade vi och nĂ€r det blivit lite mörkare Ă„t vi godaste tĂ„rtan som Susanne fixar!  

Tacksam för goda vĂ€nner! ❀

LĂ€mna en kommentar