Mot Almedalen 🍀

Nu sitter vi pĂ„ bussen och anlĂ€nder Stockholm om nĂ„gon timma. En buss full med centerpartister, tagit upp folk i Mjölby, Linköping, Norrköping och Oxelösund. Det Ă€r hĂ€ftigt! Å jag ser pĂ„ sociala medier, bilder frĂ„n andra bussar i landet. En hel folkrörelse pĂ„ vĂ€g! â˜ș

Under resans gĂ„ng förutom att prata med andra Ă€gnar jag mig Ă„t att lĂ€sa valmanifestet 2026. Det Ă€r sĂ„ bra! Vi har en riktigt bra politik! Å Ă€r du intresserad- lĂ€s gĂ€rna vidare! 

Jag Ă„terkommer med fler resebilder senare! 

Kl 15:30 gÄr vi pÄ fÀrjan och den avgÄr 17:30. God buffé och umgÀnge stÄr pÄ agendan. Elisabeth kommer stÄ pÄ kajen i morgon och vÀlkomna oss. Bara det Àr coolt!

đŸ’šđŸ™ŒđŸŒđŸ’š

TÄg till Linköping, dÀrefter buss till Stockholm

LĂ€mna en kommentar