Nu sitter vi pĂ„ bussen och anlĂ€nder Stockholm om nĂ„gon timma. En buss full med centerpartister, tagit upp folk i Mjölby, Linköping, Norrköping och Oxelösund. Det Ă€r hĂ€ftigt! Ă jag ser pĂ„ sociala medier, bilder frĂ„n andra bussar i landet. En hel folkrörelse pĂ„ vĂ€g! âșïž
Under resans gÄng förutom att prata med andra Àgnar jag mig Ät att lÀsa valmanifestet 2026. Det Àr sÄ bra! Vi har en riktigt bra politik! à Àr du intresserad- lÀs gÀrna vidare!
Jag Äterkommer med fler resebilder senare!
Kl 15:30 gÄr vi pÄ fÀrjan och den avgÄr 17:30. God buffé och umgÀnge stÄr pÄ agendan. Elisabeth kommer stÄ pÄ kajen i morgon och vÀlkomna oss. Bara det Àr coolt!
đđđŒđ








LĂ€mna en kommentar