Fortfarande omtumlad efter Almedalsresan med 800 centerpartister som for över Ăstersjön för att umgĂ„s och lyssna pĂ„ vĂ„r partiledare Elisabeths tal pĂ„ onsdagskvĂ€llen. Otroligt roligt och givande och vĂ„rt stora gĂ€ng frĂ„n NĂ€ssjö hade sĂ„ trevligt! Vilka hĂ€rliga mĂ€nniskor! đ
Ă medan man Ă€r borta hĂ€nder det grejer. StorbildsskĂ€rm pĂ„ Stortorget för gĂ„rdagens match mellan Sverige och Japan i fotbolls-VM, fixat av DJ Valle. HĂRLIGT JOBBAT!! đđŒđđŒ Ett snabbt ok frĂ„n kommunen och tillstĂ„nd frĂ„n polisen. 1000 st pĂ„ plats och tro mig, jag hade velat vara dĂ€r. Det sĂ„g sĂ„ hĂ€rligt ut! Men jag var helt slut efter Almedalsresan och jobbdag idag. Kunde inte sova Ă€ndĂ„ i vĂ€rmen đ och glĂ€djen var total över faktum att Sverige Ă€r vidare. HEJA SVERIG! đžđȘâœïžđžđȘ
StÀmplade ut i eftermiddags för SEMESTER och har med mig ett gÀng nyinköpta pocketböcker hem. Det Àr lite tradition och hÀr ska det lÀsas. Jag börjar ikvÀll dÄ Jonas har sommarfest med sitt jobb.
Detta kanske Àr den bÀsta kvÀllen pÄ Äret. NÀr semestern strax ska börja!
Ha en fin fredagskvĂ€ll! Jag ska snart ta fjĂ€rde badet i hettan⊠đŠđŠ Varmt!!! âïžâïž




LĂ€mna en kommentar