Tack DJ Valle! đŸ‡žđŸ‡ȘâšœïžđŸ‡žđŸ‡Ș

Fortfarande omtumlad efter Almedalsresan med 800 centerpartister som for över Östersjön för att umgĂ„s och lyssna pĂ„ vĂ„r partiledare Elisabeths tal pĂ„ onsdagskvĂ€llen. Otroligt roligt och givande och vĂ„rt stora gĂ€ng frĂ„n NĂ€ssjö hade sĂ„ trevligt! Vilka hĂ€rliga mĂ€nniskor! 💚

Å medan man Ă€r borta hĂ€nder det grejer. StorbildsskĂ€rm pĂ„ Stortorget för gĂ„rdagens match mellan Sverige och Japan i fotbolls-VM, fixat av DJ Valle. HÄRLIGT JOBBAT!! đŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒ Ett snabbt ok frĂ„n kommunen och tillstĂ„nd frĂ„n polisen. 1000 st pĂ„ plats och tro mig, jag hade velat vara dĂ€r. Det sĂ„g sĂ„ hĂ€rligt ut! Men jag var helt slut efter Almedalsresan och jobbdag idag. Kunde inte sova Ă€ndĂ„ i vĂ€rmen 🙃 och glĂ€djen var total över faktum att Sverige Ă€r vidare. HEJA SVERIG! 🇾đŸ‡ȘâšœïžđŸ‡žđŸ‡Ș

StĂ€mplade ut i eftermiddags för SEMESTER och har med mig ett gĂ€ng nyinköpta pocketböcker hem. Det Ă€r lite tradition och hĂ€r ska det lĂ€sas. Jag börjar ikvĂ€ll dĂ„ Jonas har sommarfest med sitt jobb. 

Detta kanske Àr den bÀsta kvÀllen pÄ Äret. NÀr semestern strax ska börja!

Ha en fin fredagskvĂ€ll! Jag ska snart ta fjĂ€rde badet i hettan
 💩💩 Varmt!!! ☀☀

Ord överflödiga! đŸ™đŸ»
Godis för sjÀlen

LĂ€mna en kommentar